Keadaan Pesakit Selepas Mendapatkan Rawatan Secara Berhadapan & Jarak Jauh

RAWATAN JARAK JAUH

“Salam ustaz..stelah empat kali akk buat rwatan utk suami yg trkna sihir alhamdulillah ada nmpak prubahan..air muka nmpak lain..ceria sikit.klu x nk pndang muka akk pon xnk..bila akk tgur ssah sngat nk jwab mulut mcm trkunci..alhamdulillah ada prubahan..bila ditegur dia jwab dn pdng ke muka akk..”

-Puan Suriati-

RAWATAN JARAK JAUH

“Assalamualaikum ustaz, 2 orang anak makcik telah join rawatan secara P L….. anak lelaki makcik ada nampak sedikit perubahan,…dah mula berkerja …. Anak perempuan dah boleh sabar sikit…. biasanya kalu mkcik marah dia tak sabar….cuma jodoh lah susah sangat,…”


-Puan Nur Sakinah-

RAWATAN PEMBUKA AURA

Alhamdulillah ust..dr beberapa siri rawatan yg saya ikuti bnyk perubahan pd diri, bisnes pn mulai nmpk respon dan hubungan dlm keluarga pn ada perubahan..


-Wan Napisah Wan Ngah-

RAWATAN PEMBUKA AURA

Asslam semua setelah saya melalui hampir 10x rawatan bersama ustaz awal,dengan izin allah kini aura diri semakin mantap, saya kini sehat bahagia ceria brjaya..jutaan terima kasih pada ustaz awal


-Rosnah bte Hj Husin-

RAWATAN JARAK JAUH

salam ustaz… sbelum ni sy tak pernah pun buat rwtan jarak jauh dgn mana2 perawat… kbiasaannye sy buat rawatan secara berhadapan dgn perawat… sy tergerak hati nak buat rawatan jarak jauh swaktu sy bca status ustaz di fb… so,sy join group whatsapp ustaz dan baca info/maklumat yg ustaz beri…

alhamdulillah… setelah jalani rawatan jarak jauh dgn ustaz beberapa kali… diakui memang ada perubahan wlaupun tak banyak…. antaranye… jIka dlu badan rsa berat,alhamdulillah adelh rsa ringan…. jIka masuk dlm umah,rsa umah sempit… la ni bile masuk dlm umah,rasa lapang dah… t.kasih pada ustaz dan semoga kesembuhan jadi milik sy serta mereka yg lain…


-Siti Nor Rubiah Bt Saroni-

RAWATAN JARAK JAUH

Assalamualaikum Ustaz sejak berapa Kali ikut rawatan diri saya makin tenteram.pi keja pun dah tak rasa serabut,tapi saya masih perlu ikut lagi rawatan.


-Idayu Binti Mokhtar-

RAWATAN JARAK JAUH

Assalamualaikum ustaz awal…maaf lbt bg respon pasal fedbck….sepanjang akk letak nm ank akk (siti nur amalina ashqeen & muhd ridaudin 3xrwtn PL) Alhamdulilah…mmg npk sgt2 kesannya…dr sikap tgkah laku…prniagaan aura npk hasilnya…


-Puan Siti-

RAWATAN JARAK JAUH

Assalamualaikum ustaz.. Lepas buat rawatan percuma minggu lepas, mlm esk tu (xsilap) sy mimpi mcm dalam air tu tenang je.. Pastu bila sy nk hulur tgn main air tu kan, tetiba ad org tepis tgn sy cakap ad ular sawa batik dalam air tu.. Dekat dah dgn sy masa tu..

Lepas 3,4 hari mcm tu kot(x ingat dah bila) sy mimpi pelik lagi..
Mimpi jalan2 dalam hutan pastu jumpa kubur..
Sy biasa mimpi ular sawa batik tu dalam 2,3 tahun ni…
Mimpi tak nampak kepala cuma badan je nampak..

Smp kdg2 sy takut nk tdo malam takut mimpi mcm tu lagi..
Sy jd mudah lupa..slow mcm org bingung pun ada..selalu kena mrh dgn kakak sebab bodoh sgt.. Family pun kdg ad yg x layan bila sy cakap sy sakit.. Smp cakap sy ni mudah sgt percaya benda mcm ni.. Sy x reti nk tipu, ustaz.. Last2 sy diam dan cuba cari sendiri rawatan jarak jauh..

Nk g pusat rawatan, sy perempuan.. Kalau lelaki dh lama pergi sorang2 je.. Kwn sy pernah ckp sy ni gila tau.. Menangis laa jgk.. Bukan sy mintk jd mcm ni.. 😣 Ni sy cerita bila sy ingat je, bila x ingat mmg payah laa nk kabor feedback.. Syukur Alhamdulillah sy dpt jumpa ustaz dlm group ni sebab sy nk sihat mcm org lain jgk.. Terima kasih ustaz sebab rawat sy.. Jazakallahu Khair..

-Nur Izzaty Wan Mansor-

RAWATAN JARAK JAUH

Assalamualaikum ust.. selepas rawatan sy rsa sakit pinggang sgt selama 2 hari.. selepas itu dah kurang sakit. Bahu dan blkng badan tidak selalu sakit seperti sebelum ni.

-Nur Syafiqah Binti Zainal-

RAWATAN AURA RIZKI

assalammualaikum
da ulang kali akk mmg buat minyak aura rezeki ..
yg guna minyak 1000 bunga🌹

alhamdulillah syukur..rezeki akak allah beri melimpah ruah,akak rasa konfudent bila berhadapan ngan org cakap pasal bisnes akak..klu x seblm ni akk mmg rasacam tak yakin..dan alhamdulillah seriap hari akk pakai ada je rezeki dari Nya asbab minyak aura..

terimakasih byk ust ..asbab pertolongan ust,pengisian aura.. menangis akk sbb akk semakin bersemangat..
setiap bulan insyaallah rezeki sewa canopi..ada je..rezeki milik allah kita yakin dan usaha

-Puan Norzana-
Nama Pesakit
Untuk Rujukan
error: Copyright Protected. TQ